Klantenservice

Hier vind je de meest gestelde vragen en antwoorden.
Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Reparaties

Wat kost een reparatie?

De getoonde prijzen zijn voor de A+ Kwaliteit onderdelen, deze kwaliteit is bij ons de standaard kwaliteit. Dit is de kwaliteit die je gewend bent. Imitatie onderdelen worden alleen op aanvraag gebruikt.

Bekijk de actuele reparatieprijzen via de zoektool op de homepagina of de "Reparatie op locatie" pagina.

Hoe lang duurt een reparatie?

Normaal voeren wij de meeste reparaties binnen 30 minuten voor je uit. Mocht het om een complexere reparatie gaan dan stellen wij je hier van op de hoogte.

Wat is de status van mijn reparatie?

Bij aanmelding van je reparatie ontvang je een bevestigingsmail. Via deze mail heb je inzicht in je reparatie en kun je alle informatie terugvinden. Daarnaast houden wij je ook op de hoogte bij elke verandering van de status van je reparatie. Dit kan per mail of telefoon.

Krijg ik garantie op de reparatie?

Je iPhone reparatie wordt altijd vakkundig uitgevoerd en op elke reparatie zit standaard 6 maanden garantie zodat je bent verzekerd van een goed werkende iPhone.

Wat als het apparaat niet meer te repareren is?

Als we uw toestel niet kunnen repareren, nemen we contact met u op om de opties te bespreken. We kunnen u tegen betaling een vervangend toestel aanbieden, of u krijgt uw toestel terug. Als wij de reparatie niet uit kunnen voeren, zijn er geen kosten aan verbonden

Algemeen

Servicetijden

Maandag - Vrijdag: 08:30 - 17:30
Zaterdag: 08:30 - 15:00
Zondag: Gesloten

Bedrijfsinformatie

Hartman GSM Service
Locatie: De Roerdomp 3a, 7591 JC Denekamp
(Let op! Dit is geen bezoekadres)

KVK Nummer: 75049031
BTW nummer: NL002428128B51

Contact

Telefonisch alleen bereikbaar tijdens servicetijden.

08:30 - 17:30
Ma - Vrij

Telefoonnummer: 0638722604

E-mail: info@hartmangsmservice.nl
Reactie binnen 1 werkdag

Refurbished

Waar komen de toestellen vandaan?

De toestellen die wij aanbieden, zijn vaak opgekocht van bedrijven, uit faillissementen of van particulieren. Ongeacht de herkomst worden alle toestellen uitvoerig getest. Daar waar nodig is, worden de onderdelen vervangen. Ook controleren wij of de toestellen niet gestolen zijn.

Wat betekend refurbished?

Refurbished toestellen zijn gebruikte toestellen die gerepareerd, schoongemaakt en gecontroleerd zijn. Deze worden daarna met garantie verkocht. De meeste toestellen die wij inkopen komen uit bedrijven of retouren van winkels.

Wij testen onze toestellen op vijftig punten. Mocht er iets niet werken, dan vervangen wij dit defecte onderdeel. Wij vervangen altijd de batterij. Zo weet u zeker dat uw toestel net zo lang meegaat als een nieuw toestel. Ook zijn wij er dan zeker van dat onze toestellen goed en veilig werken.

Wat zijn de verzendkosten?

Plaats je een bestelling boven de €100? Dan is de verzending gratis. Plaatst je een bestelling onder €100, dan zijn de verzendkosten €4,95

Hoe ontvang ik mijn factuur?

Na de bestelling ontvang je direct een mail met daarin de factuur.
Mocht je de factuur niet in je mailbox zien, controleer dan de spambox om te controleren of de email daar in zit.

Kan ik zakelijke klant worden?

Jazeker, wij staan altijd open voor nieuwe samenwerkingen. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

Waar kan ik de status van mijn order bekijken?

In principe geldt voor 22:00 besteld en betaald, volgende bezorg dag in huis. Zodra het pakketje bij postnl.nl is afgeleverd ontvang je van ons een track & trace code waarmee je het pakketje precies kunt volgen. Tevens kan je hier de status van je bestelling opvragen.

Informatie en hulp

Na vervanging scherm krijg ik een melding in beeld

Na vervanging van het scherm komt de volgende melding in beeld: 'Apple kan niet verifiëren of het scherm origineel is'

De waarschuwing staat vier dagen op het beginscherm. Dit komt door de beveiliging van Apple, dit heeft geen invloed op de werking.

Batterijcapaciteit niet meer zichtbaar na vervanging batterij

De batterijcapaciteit zal na vervanging van de batterij niet zichtbaar zijn door de beveiliging van Apple, dit heeft geen invloed op de batterij prestatie.

Welk model iPhone of iPad heb ik?
Weet je niet welk model iPhone of iPad je hebt?

Ga vanuit het home scherm naar "instellingen"

Ga vanuit "instellingen" naar "Algemeen"

Ga vanuit algemeen naar "Regelgeving"

Op de pagina "regelgeving" ziet u het modelnummer van uw toestel.

Mijn iPhone is kapot, wat moet ik doen?

Plan je iPhone reparatie in bij Hartman GSM Service! Voor een snelle iPhone reparatie adviseren we direct contact met ons op te nemen. Zo kunnen we de afspraak zo snel mogelijk inplannen en is de reparatie snel ingevoerd. In de meeste gevallen kunnen wij de reparatie in zeer korte tijd uitvoeren (binnen 1 werkdag) zodat je zo snel mogelijk weer online bent. Plan hier je reparatie vandaag nog in.

Mijn apparaat gaat niet aan

Een elektronisch apparaat dat niet aan gaat, kan het gevolg zijn van veel dingen. Meestal is er een storing in het scherm of de batterij. We kunnen een reeks problemen diagnosticeren en vervangen wat nodig is.

Mijn touchscreen werkt niet

Veel touchscreens werken niet als het apparaat een zware val heeft gehad, of als het apparaat eerder is gerepareerd en er geen goed scherm is gebruikt bij de reparatie. Al onze vervangende onderdelen worden geleverd met standaard 6 maanden garantie.

Mijn telefoon is in het water gevallen

Wij voeren ook waterschade reparaties uit. In een zak of rijst stoppen van het apparaat werkt vaak niet of het probleem komt later weer terug. Maak dus snel een afspraak voor de reparatie. Wij kijken uw toestel kosteloos voor u na.

Garantie refurbished en klachten

Altijd 24 maanden garantie

Omdat wij zeker zijn van onze producten, bieden wij 24 maanden op al onze toestellen. Desondanks kan het een enkele keer voorkomen dat een toestel (na korte tijd) toch niet goed blijkt te functioneren. In dat geval kun je er zeker van zijn dat we dit voor je gaan oplossen. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op!

Let er wel op dat de garantie direct via Hartman GSM Service verloopt, als u het toestel zonder toestemming van ons door een derde partij laat repareren, dan vervalt de garantie per direct. Schade die buiten de garantie ontstaat, kunnen wij tegen een scherp tarief repareren. Neem daarvoor contact op voor de mogelijkheden.

Rooten of Jailbreaken

Een relatief nieuwe troef van fabrikanten of reparateurs om onder de garantie uit te komen zijn toestellen die ‘geroot’ of ‘gejailbreaked’ zijn. Met rooten of jailbreaken krijgt de gebruiker toegang tot het afgeschermde deel van de software op het toestel. De fabrikant keurt toestellen die geroot of gejailbreaked zijn af voor garantie omdat de werking van de software na rooten of jailbreaken niet meer gegarandeerd zou kunnen worden.

Een recente juridische uitspraak laat echter zien dat u zelfs met een geroote of gejailbreakte smartphone of tablet nog recht heeft op garantie. Als u kunt aantonen dat het probleem of defect niet ontstaan kan zijn door het rooten of jailbreaken, moet de fabrikant het toestel onder garantie repareren.

Wie is verantwoordelijk voor de garantie?

 

Voor u als consument is vaak onduidelijk wie eigenlijk verantwoordelijk is voor de garantie. Dit is heel simpel: De winkel of leverancier waarbij u het product heeft gekocht is naar u toe garantieplichtig. Hoe deze winkel of leverancier aan zijn garantieverplichting voldoet is geen zorg voor u. Neem dus geen genoegen met constructies waarbij u zelf achter uw garantie aan moet gaan bij een fabrikant of reparateur. Dit moet de winkel of leverancier voor u doen.

De winkel of leverancier is uw aanspreekpunt en is naar u toe wettelijk gezien verplicht u garantie te geven. Bij conflicten moet u dus ook de winkel of leverancier aansprakelijk stellen en van de winkel of leverancier een oplossing eisen.

Klachten

Het is natuurlijk erg vervelend als je een klacht hebt over onze producten of onze dienstverlening, dit is net zo vervelend voor jou als voor ons. Wij vragen je vriendelijk om je klacht aan de afdeling klantcontact kenbaar te maken. Dit kan per e-mail of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen de klacht op te lossen.

Wij zullen je klacht binnen 7 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd kosten, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Retourneren refurbished

Garantie voorwaarden

Indien je een artikel retourneert, dient het formulier altijd volledig ingevuld met het product meegestuurd te sturen. Je mag de koop binnen 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling ontbinden en terugsturen. Je kunt dan het volledige aankoopbedrag terugkrijgen. Het aankoopbedrag zal zo spoedig mogelijk terugbetaald worden en uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van uw retourzending. Bij een retourzending zijn de kosten voor de koper.

Voorwaarden retourneren

Het product dient indien mogelijk in originele en onbeschadigde verpakking teruggestuurd te worden (bij een refurbished toestel inclusief de accessoires). Indien het product is beschadigd zal de garantie vervallen. Denk hierbij aan schermschade of waterschade.

Meld je retour aan

Aanmelden doe je via het onderstaande retourformulier. Vul het formulier zo volledig mogelijk in. Wij behandelen uw retour uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van uw retourzending.

Klik hier om het formulier te downloaden.