Heb je gekozen voor een scherm reparatie door middel van een scherm van originele kwaliteit – derde partij? Dan bestaat de mogelijkheid dat je een melding op het scherm in beeld krijgt dat de iPhone niet kan controleren of het een origineel scherm betreft. Wij gebruiken een scherm van originele kwaliteit, die wij niet rechtstreeks bij Apple hebben ingekocht (derde partij). Uiteraard zorgen wij ervoor dat je iPhone weer uitstekend functioneert. Hierdoor bestaat de mogelijkheid dat je in het begin een melding in beeld krijgt. Na 5 dagen verdwijnt de melding van je begin scherm en gaat de melding naar instellingen, waarbij je een rood 1’tje te zien krijgt. Na een dag of 15 gaat de notificatie naar het kopje Algemeen – Info.

Wat betekenen deze berichten?

Je hoeft je hier geen zorgen om te maken. Deze berichten verschijnen wanneer er reparatiewerkzaamheden aan je toestel zijn uitgevoerd en hierbij niet gebruik is gemaakt van Apple Original scherm, batterij of camera. De melding betekent niet dat je scherm, batterij of camera een probleem of defect heeft, alleen kan jouw iPhone het oorspronkelijke fabrieks-af-aan scherm, batterij of camera niet meer ‘uitlezen’ en daarom deze melding krijgt. Deze melding beïnvloedt de werking van je iPhone niet! Na 5 dagen verdwijnt de melding op je vergrendel scherm, maar blijft daarna wel via Instellingen – Algemeen – Info in beeld staan.

Kies je bij ons voor een Apple Original reparatie, dan maken wij gebruik door het bij Apple ingekochte onderdeel en diagnostische tests, zodat er geen melding op je scherm in beeld verschijnt. Lees hier meer over onze iPhone reparaties door middel van een origineel Apple scherm.

Welke toestellen krijgen deze melding in beeld?

  • Voor de iPhone XR, iPhone XS, iPhone XS Max en nieuwer inclusief de iPhone SE 2e en 3e generatie (2020 en 2022) kun je zien of de batterij is vervangen.
  • Voor de iPhone 11 modellen, iPhone 12 modellen, iPhone 13 modellen en iPhone 14 modellen kun je zien of het scherm is vervangen of batterij zijn vervangen.
  • En voor de iPhone 12 modellen, iPhone 13 modellen en de iPhone 14 modellen kun je zien of ook de camera is vervangen.

Afspraak maken?
Begin hier!

hartman-pijl-header-donker

Wij repareren je iPhone Tablet iPad Smartphone Samsung Apple

aan huis of kantoor

Hartman GSM Service repareert iPhones en iPads op locatie of d.m.v. haal en brengservice. Hierdoor is het niet nodig om naar een reparatiewinkel te gaan voor de reparatie.

Wij voeren reparaties uit met hoge kwaliteit onderdelen en dat je zo snel mogelijk weer online bent met hoogwaardige onderdelen. Omdat we zeker zijn van de kwaliteit geven we 6 maanden garantie op onze reparaties met uitzondering van waterschade reparaties.

Waarom kiezen voor Hartman?

Binnen 2 minuten je reparatie aanmelden

Plan snel en gemakkelijk je smartphone of tablet reparatie in. Vul het model van je telefoon of tablet in om te beginnen. Dan gaan wij z.s.m. voor je aan de slag.

Maak een afspraak

Plan snel en gemakkelijk je iPhone of iPad reparatie in. 

Veel gestelde vragen

Hier vind je de meest gestelde vragen en antwoorden over de telefoon en tablet reparaties. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Wat kost een reparatie?

De getoonde prijzen zijn voor de A+ Kwaliteit onderdelen, deze kwaliteit is bij ons de standaard kwaliteit. Dit is de kwaliteit die je gewend bent. Imitatie onderdelen worden alleen op aanvraag gebruikt.

Bekijk de actuele reparatieprijzen via de zoektool op de homepagina of de "Reparatie op locatie" pagina.

Hoe lang duurt een reparatie?

Normaal voeren wij de meeste reparaties binnen 30 minuten voor je uit. Mocht het om een complexere reparatie gaan dan stellen wij je hier van op de hoogte.

Wat is de status van mijn reparatie?

Bij aanmelding van je reparatie ontvang je een bevestigingsmail. Via deze mail heb je inzicht in je reparatie en kun je alle informatie terugvinden. Daarnaast houden wij je ook op de hoogte bij elke verandering van de status van je reparatie. Dit kan per mail of telefoon.

Krijg ik garantie op de reparatie?

Je iPhone reparatie wordt altijd vakkundig uitgevoerd en op elke reparatie zit standaard 6 maanden garantie zodat je bent verzekerd van een goed werkende iPhone.

Wat als het apparaat niet meer te repareren is?

Als we uw toestel niet kunnen repareren, nemen we contact met u op om de opties te bespreken. We kunnen u tegen betaling een vervangend toestel aanbieden, of u krijgt uw toestel terug. Als wij de reparatie niet uit kunnen voeren, zijn er geen kosten aan verbonden

Maak een afspraak

Plan snel en gemakkelijk je iPhone of iPad reparatie in. 

Binnen no-time weer online

Plan snel en gemakkelijk je smartphone of tablet reparatie in. Vul het model van je telefoon of tablet in om te beginnen. Dan gaan wij z.s.m. voor je aan de slag.

1

Meld jouw reparatie aan

Vul je model of type telefoon of tablet in en selecteer je reparatie uit de lijst. 

2

Kies een datum en tijd

Geef aan wanneer je wilt dat we langskomen bij je thuis of kantoor.

3

Wij komen naar je toe

Op het gekozen moment komen wij bij je langs voor de reparatie. De meeste reparaties zijn al binnen 30 minuten uitgevoerd!